FREQUENCY

Mar 10, 2011


3.1 Phillip Lim jacket // muscle tee courtesy of UNIF // F21 skirt // Yohji Yamamoto x Doc Martens // Ann-Sofie Back sunglasses

Lots of side-eyes this day.

Big news tomorrow, so be sure to follow:

44 comments :

ray said...

damn jayne - nice f'n jacket!!

jenny said...

where is that pink wall??!?!

Cristina @FUJI FILES said...

Whaaaa you got that jacket?! Damn. And are those Docs without laces? Jealous

xx Cristina

hannah said...

this outfit epitomizes everything that is perfect.

X

http://www.thefashionhash.com/

lin said...

lol those damn faqs... ruining our children.

A/C said...

iNEEDthatshirt.com

InnyVinny said...

I can imagine...LOL.

NEWWWWWWWWWWWWWWWWWS?

amalie said...

love this outfit! i want your jacket. and that pink wall is lovelyyy.
xx

yoshi said...

OMG do you have a bun in the oven?!?!?!

Isabel said...

This outfit = you are my hero.

jessica wu said...

hahah funnyh shirt lovely. your drippy glasses are cool and so is that messy bun and pink wall.

xx

Amanda said...

FAQs are gay haha.... i might need this shirt

william said...

Not crazy about the tee. I'm sure any african american would feel the same if unif made a tee that said "god hates niQQers". Right?

In a perfect world it would be cute and funny, but it's hard to appreciate when you still get shit from people on a regular basis simply because you're gay.

hannah said...

paul smith???

wool and misc said...

:( this is making me anxious.

oh, and fuck that hat cunt on F21. i hate her.

Taylor said...

I am amazed if that jacket was found at Nordstrom rack. I love it... it is perfect.

esra said...

These are so good!!
and the tshirt is epic!!
and yay for you!

Maja Vonava said...

OMFG its awesome!!

maja-vonava.blogspot.com

GlorijaYorke said...

love that pink wall :D and your sunglasses and jacket and boots :))

Hannah said...

That jacket looks like its come straight out of La Femme Nikita!

kim said...

great tee and the jacket is amazing.

clothes are cute

oui said...

you found it?! yay! good for you!
x's
huy

Vanessa said...

LOVE your blog and especially these photos, beautiful!!

xx

Pangpond Pasaprates said...

love the outfit

http://pp120592.blogspot.com/
<3

Janine @ Alternative Housewife said...

Love your hair and that shirt. Not sure about the skirt length to be honest - I'd love to see this with a mini or pencil skirt! :)

Liz said...

Very coooool - love the pink!

viola said...

innovator,inspirator!
loving your outfit. where do you live? the weather seems warm there,unlike ice cold sweden...

WPZ - Sandy said...

For some reason I almost feel like 'howling at the moon' for you, having that jacket... in a sort of triumphant wolfy kind of way, celebrating your mastery of the 'hunt'. So happy about your message the other day about being able to put the Acne jacket to use, functionality for the win!

May Kasahara said...

those were the best docs ever.

I Live For It said...

That first photo is so KILLER. Love your blog! Following you now! :)

I Live For It

Xx. Jewls and Liza

Ivania said...

finally found your blog back! i had it saved in my favorites on my former computer but then my clumsy fat cat came and knocked it off my desk. following on bloglovin to avoid this from happenig again :)

Vintage Rules said...

That background is so nice, you should use it more often. And the outfit is amazing

pink horrorshow said...

Ahh! Is that the Paul Smith store? I always love when it's captured on tv shows or in photos, that color is so amazing!! As is that Phillip jacket :)

She Wears, She Shares said...

The T-shirt, yep is what I'm really after. Legit for sure. That pink also kinda blew up in my face, but in a good way.



Julie

Essay Writer said...

nice photos

Maria said...

The outfit is a to the wsome as always, but I can't get over the pink wall. I WANT A PINK WALL NEAR ME!

Fashion Intel said...

Is this out front Paul Smith? Fuuuuuuuuuuuuuuck, that SHIRT rules. I need to get that for Asael!

MarkyMarc said...

amazing jacket + great shoes + cool shirt = PERFECT!

Carolyn said...

haha love how your outfit contrasts that peppy bubblegum pink wall

LEANNE TRIGG said...

DOOD!

this is great.. you... that wall
LOVE

EN VANITÉ said...

That pink wall... is so pink.

Cat said...

That jacket is making me ache.... I can't believe you got your hands on it! Go Mrs. Pixelman!!!!
*daydreams away*

Ms. Fitz said...

HOMOPHOBIA IS SO GAY. Love this look

BackOfTheOne said...

o rad