Jun 17, 2010

I realize I got a bit carried away with all the bike stuff, which I know some of you are not that into, but maybe you got at least a good chuckle? If not, go get a sense of humor. KIDDING. I thought about breaking up my posts into different days but I've never been good with pacing myself, which resulted in two-wheeled overload. Well here's some fashiony shit to balance out the day. I promise, no more after this...


You get it...


I had the requisite "oh! cool!" moment like most everyone upon initial discovery of the DSquared spine heels. But, the more and more I saw them circulating on every blog I grew increasingly mehhhh. The plain ankle boot and elastic band version have been mentioned more than I can keep up with and are now available for pre-order at Luisaviaroma, along with an OTK boot version - all of which I am, again, pretty mehhh about. But hold up! Excuse me? I am completely sold on the left pair below. I'd never seen this laced version. Now I want. Damn you internet!!!!
images via style and google image search


22 comments :

Sarah Dee said...

You make me smile, I love the Givenchy resort collection but I agree about the spine heels.. there ok but not really functional to me..

Sarah
theantiquepearl.blogspot.com

koko said...

Same thing happened to me with the Miu Miu swallow print shoes. Nothing like doing the rounds on the blogosphere to kill my desire.

The laceup ones are definitely much better, now that you know they exist the plain ones just won't do anymore.

And thanks for the cheezburger post!

dreamylacey said...

the givenchy dress is a pure dream!!!

http://www.iletaitunefoisundressing.com/

Linda said...

Man, I always love your collages and your collage subjects are always exotic and most importantly, interesting.

Aren't those DSquared boots to die for?

marie said...

the Celine collection looks lovely; I haven't looked at it yet but I will now <3

Michelle Elaine said...

Oooo Givenchy!

KeepItFvncy,
M.E.

bravegrrl said...

love the celine poncho and the givenchy red & white dress... love.

i didn't even see all the bike posts!!! i guess my bloglovin is all backed up...

ok... i'm totally entertained now!

mink said...

Omg i love those shoes!
And i love your blog,i just discovered it you see.


you rawk!

/mink from sweden

Flowerbomb said...

I love the Celine collection, I think it's one of my favourite brands!! That shoes are also amazing!! ^^

i speak mojito said...

the resort collections this year are kickin some fashion ass..usually im not that impressed but this time around they're not messin around

ispeakmojito.blogspot.com

vee said...

Just wanted to let you know I love the whole bike blogging deal, maybe you should create another blog strictly for that. I don't even ride but I love all the photos and words you put up about bikes because you do it in such a feminine way that it brings a whole new love of bikes out of me that I never knew existed! Love it!

denise said...

lol omg your last few posts killed me. so damn funny but what I loved the most were these THUMBS UPS floating around. so much YESSSS

Amy T said...

"but, the more and more I saw them circulating on every blog I grew increasingly mehhhh" I had the same thing about these shoes and miu miu prints and ysl rings.

ahaha i liked how you edited the photos with the thumbs up and scribbles :)

Hal said...

I really cannot get over the DSquared heels at all. If we weren't saving for baby, I would have preordered ... BEING GOOD. You're right about the laced pair being better. Ughhhhh

HALCOHOLIC.com

ronelmarin.net said...

all i can say is woooowwww..love it

iamronel said...

these was awesomely made..:)

MeganRose. said...

oh my god i love your picture editing! you're so adorable!!

Family Lawyers Melbourne said...

God love that pair of shoes so much

dayna stephanie said...

i completely agree with you on the dsquared spine heels... until i saw the laced version!
xx

Maria said...

I was kinda bummed out with this resort season (lol seems like I have huge problems haha) but these collections are my favs too :)

hélène said...

Yes yes yes and yes one thousand times over.

Fashion Serial Killer said...

fuck a duck those are all fantastic!!!